Lovemarks

Den har en speciell plats i min bokhylla. Lovemarks – The future beyond brands av Kevin Roberts (CEO World wide Saatchi&Saatchi). I boken tar han upp ett synsätt jag identifierar mig med. Lovemarks. Vi har alla våra egna Lovemarks.

Ett av mina är Wasa Knäckebröd (vilket jag saknar här i Oz). En av mina nära vänner skulle säga att Trocadero är ett av hans Lovemarks. Lyssna till vad Kevin Roberts säger om det. (Boken kan du köpa här.)

Har du något Lovemark? Är det något varumärket du håller nära och inte vill vara utan?

Thomas - Melbourne

Kommentarer
Postat av: Ronnie

Ben & Jerrys

2008-12-03 @ 12:28:39
Postat av: Madeleine

2008-12-03 @ 14:42:18
Postat av: Madeleine

Mitt lovebrands är ICA...ja säger bara storytelling...och Telias....samma där...

2008-12-03 @ 14:43:24
Postat av: Jennie

hmm, Lovebrands ... ett ständigt återkommande märke i min garderob är Wrangler, och jag håller fast vid det trots att jag verkar få varenda måndagsex de har. Why? Jag måste vara dum ...



Annars Apple ... de har ett tänk kring kommunikation som är ruskigt bra, jag känner ett förtroende för dem av någon anledning ...



2008-12-04 @ 14:14:38
URL: http://jennial.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0