Converse

Jag vaknade imorse av regnet mot mitt fönster, och kände att de här var en skrivardag. Både jag och Ronnie har legat lite på latsidan här på Star&Captain, men vi ska bättra oss. Bara en sån sak att min vapendragare kommer att skriva kring sin älskade (eftersom vi har ett intresse i år pga. HEAT!) melodifestival är något värt att vänta på.

Det är dags att nämna ännu ett lovemark. Vi har alla några varumärken vi kan identifiera oss med, som vi byggt upp en relation med. Ibland är det svårt att förklara varför, eftersom ofta är det en känsla. Både jag och Ronnie har lyft några av våra lovemarks tidigare där både Apple och Jack Daniels funnits med.

Converse.

Ett varumärke med en intressant historia som täcker in sport, underhållning och alla andra. Du kan se skorna överallt och jag är inte förvånad. Deras design, sätt att kommunicera är intressant. Det finns något kring varumärket jag har svårt att sätta fingret på. En speciell känsla, en vibe jag gillar. Mina Converse är en del av min personlighet och identitet.

Vi har alla våra lovemarks. Converse är ett av mina.

Thomas, S&C Melbourne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0