Father X-mas

Att julen närmar sig med stormsteg har du säkert märkt. I dessa tider kommer jag nu att dela med mig av vassa boktips. Först hade jag tänkt skicka den här listan till Ronnies mamma. Men då slog mig tanken. Varför inte ge fler chansen att köpa bra böcker inom kommunikation?

Sex farligt bra böcker. Perfekt läsning under julhelgen. Varför inte återgå till jobbet med lite nya idéer och tankegångar.

Lovemarks – The future beyond brands ~ Kevin Roberts
The Lovemarks effect – Winning in the consumer revolution ~ Kevin Roberts
Branding enligt Forrest Gump ~ Per Öhlin
Fuck logic ~ Per Olof Öhlin
Drop the pink elephant ~ Bill McFarlan
Six thinking hats ~ Edward de Bono

// Thomas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0