Hej igen...

Nu är jag tillbaka på banan igen efter några röriga veckor där ni fått "nöja" er med Thomas =)

Som ni säkert hörde så var min kära lillebror en av de medverkande i bandet H.E.A.T, självklart
var jag därför uppe och stöttade honom på plats i Skellefteå. Det blev självklart också en väldigt hård mediebevakning av melodifestivalen från min sida och med tanke på den uppmärksamhet detta spektakel får så kan man nästan säga att jag under förra Lördagen var i Sveriges mediecentrum.

Jag tänkte i veckan försöka skriva lite om tankar jag har haft och saker jag upplevt som är relaterade till den här cirkusen som jag nu själv också deltagit i. På återhörande...

//Ronnie S&C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0