Nytt år, nya möjligheter

Hej igen!

Jag antar att de flesta av er återigen har hittat tillbaka till vardagslunken efter två veckors kaos. Vissa är tillbaka på jobbet, andra i skolbänken och några kanske åker på europaturné. Vem du än är vad du än gör så önskar vi dig allt gott för de kommande året.

Här på Star&Captain så kommer vi fortsätta våran resa under 2009. Ni kommer få att veta vad vi har för oss och ni kommer få många portioner inspiration. Den här veckan har Thomas lovat att det bland annat ska dyka upp lite spännande videoklipp, själv tänkte jag ge mig in på att berätta vad jag gör just nu och hur mina planer ser ut inför våren.

Vi hoppas att ni fortsätter följa oss även i år och åter igen, god fortsättning.

/Star&Captain 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0