Melodifestivalen ett näst intill avslutat kapitel...

Jag vill börja med att hälsa Thomas välkommen hem till ett kyligt men snart våraktigt Sverige...

Sen vill jag be lite om ursäkt för det inte kommit fler melodifestivalinlägg. Anledningen är en mental baksmälla som drabbat mig. Melodifestivalen hit och melodifestivalen dit... Jag tror vi är fler som är lite trötta på att läsa om det. Därför ska jag härmed nästan avsluta detta kapitel.

Men jag tänkte bjuda på en sista sak om några veckor... En intervju med Jimmy Jay i H.E.A.T!
Så jag skulle vilja be er om frågor som ni vill ställa ang H.E.A.T och deras melodifestivalupplevelse och hur dom själva ser på sin medverkan, ur ett imageperspektiv.

Varför ville ni inte vinna?

Vad var jobbigast med att ställa upp?

Vad har ni tjänat/förlorat på detta?

Hade ni någon speciell strategi för att hantera media?

Ja... Fram med frågorna nu...

/Ronnie S&C

Kommentarer
Postat av: Pastorn

Varför vill man inte vinna? Finns det inte en "vinnarskalle" hos oss alla? Jag kan förstå dom ur ett perspektiv, eftersom det finns en risk att se ses som "sellouts" i vissa kretsar. Melodifestivalen är ett bra skyltfönster, men frågan är om det är rätt skyltfönster. Frågor: (1)Känner dom sig som sellouts? (2) Vad är nästa steg? (3) Kan de tänka sig vara med igen? (4) Blir de festivalturné? (5) Är det något de ångrar med sin medverkan.

2009-03-21 @ 15:03:24
Postat av: Ronnie

Bra frågor... Detta ska brorsan absolut få svara på :)

2009-03-23 @ 10:51:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0