Skvallerpress...

Jag tänker inte bara slänga skit här. Men någonting som verkligen förvånat mig är
att det verkligen vrids och vänds på ord som de faktist gör.
Jag är relativt nyutbildad och ni är säkert många som "kan" det här.
Och många är det säkert också som tror ni vet hur det går till men egentligen inte
har någon aning.

Hur många människor i din närhet är det inte som drar skämt om hur liten trovärdighet
tidningar som Expressen och Aftonbladet har? Jag kan lova dig att många av dessa ändå
tror många av de rubriker som man finner på löpsedlarna.

De är något som jag verkligen märkt av under årets Melodifestival.

Vilken makt journalister har, vilket ansvar som vilar på deras axlar...

Ställ gärna frågor om sånt ni undrar så lovar jag att svara  =)

//Ronnie S&C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0