Hjälp Ronnie & Jonas hitta sitt Drömjobb...

Som ni förhoppningsvis vet söker jag just nu ett jobb. Thomas jobbar och briljerar på JMW och snart borde det vara min tur och springa på ett jobb som passar mig som handen i handsken. Så är du/ni på väg att anställa eller känner du någon som kanske kan behöva en duktig och mångsidig kille inom kommunikationsbranschen tveka inte och höra av dig.

Om ni inte skulle nöja er med mig så gå in och läs bloggen "Ge grabben ett jobb". Det här är en av dom bästa bloggarna som jag har läst. Den har en enkel men briljant funktion, den är bra skriven, kul läsning och den inspirerar i alla fall mig.

Det är Jonas Svedin som ligger bakom den och den handlar helt enkelt om vägen till ett drömjobb.


//Ronnie S&C






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0